‘ We leven in een tijd waar we een verschil zien in de klassieke macht-structuren. Bedrijven en grote organisaties hebben veel moeite om bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen, terwijl individuen zich in rap tempo ontwikkelen met behulp van het internet en moderne technologie. Het is voor organisaties lastig om de bekende manier van werken, die minder efficiënt is dan voorheen, aan te passen aan de nieuwe vereisten van die snel veranderende omgeving.
Wat we nodig hebben is een nieuwe manier van bedrijfsvoering, waar intrapreneurship ECHT ruimte krijgt, waar creativiteit gefaciliteerd wordt, innovatie tussen verschillende partijen gestimuleerd wordt en nieuw talent de ruimte krijgt om zichzelf op passende wijze te ontwikkelen. Dit is de enige manier waarmee je in deze tijd je concurrentie voor kunt blijven en betekenisvolle oplossingen kunt aanbieden aan de consument.
Dit is niet iets wat het management in zijn eentje kan beslissen of uitvoeren, hiervoor is een aanpak nodig in samenwerking met alle betrokken stakeholders. Een collectieve aanpak, een:
‘ collective process of creation.’
Marcel will be an asset to any organization that is looking to shift the current paradigm and view the world through a lens that uncovers possibility.“
Marcel is een van de weinige mensen die ik ken die een hele hoge kwaliteit nastreeft in het werk dat hij doet maar tegelijkertijd wel met zo veel mogelijk plezier als dat er maar mogelijk is."